dimecres, 5 de juny del 2013

Recull de microrelats I

Drac i rosa
Inevitable fat.
Cruent atac.
Perseguit, acorralat,
nefast, atziac.
Fuig esperitat
temible drac!

Sang brolla,
ferida carnosa,
ha nascut
una rosa!



1-3-5-10
Una dona.
Tres fills.
Cinc minuts de cotxe perquè et tornin boig.
Deu minuts sense ells per trobar-los a faltar.



Mai no em perdo!
- És per aquí!
- Segur?
- Segur! - Va dir tot convençut sabent que s'havien perdut.


Macrocefàlia
Un cap, cent treballadors.
Pensava que era normal.
Ara sóc funcionari i em sento molt sol.
Tothom mana menys jo!


Ulleres màgiques
Al nen miop les ulleres li permetien veure a la resta de nens nus.
Per sort, continuava sent un nen.


Senzillesa
Un nen petit li dóna el seu globus a un altre nen més petit que plorava.
Ara els dos somriuen!


Final feliç
La princesa galopava amb el seu príncep quan li digué:
- Amor, sóc un extraterrestre!
Ella respongué:
- Ningú no és perfecte!


La silenciosa veu de l'experiència
L’avi sempre explicava les mateixes històries,
però el que a mi m’interessava era tot allò que deia sense paraules.


 
No m'agraden els gats!
- Però tu no odiaves els gats?
- I els odio! A tots menys al meu.



La darrera sessió
Res no dura per sempre, però l'espectacle ha de continuar.
Adéu estrelles del vell cinema, no ens tornarem a trobar!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada